wat zijn mogelijke oorzaken van 's nachts wakker worden

De laatste paar nachten ben ik klaar wakker geworden als mijn droom (gedeeltelijk) is afgerond. Dit terwijl ik voorheen altijd makkelijk 8 tot 10 uren achtereen kon slapen. Er is hebben zich geen veranderingen voorgedaan op zowel fysiek als mentaal gebied. Ik ben 's morgens niet meer of minder moe dan anders.

Toegevoegd na 19 uur:
Ik ben dan midden in de nacht wakker, na een tijdje val ik weer in slaap en begint het proces over nieuw.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je nieuwe buren gekregen die eerder in de morgen herrie maken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn geen nieuwe buren die meer of minder herrie maken dan anders. Toch bedankt voor het idee!

Antwoorden (3)

Anoniempje... Oorzaken zijn er velerlei, maar de uitkomst is altijd dezelfde...

Mijn visie is deze, je bent in staat "daar" efficiënter te werk te gaan en alles wat efficiënter gedaan wordt, duurt korter... Vandaar dat je korter mag slapen en toch uitgerust bent... Het is een aanmoedigingspremie om meer te mogen doen in je dagelijkse normale leven en om door te gaan op je pad...

Alsjeblieft...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zou ik kijken naar een koude waai onder het gordijn vandaan,...
Of geluid van de buren, zelfs als het niet hard is kan dat je wel wakker maken,...
Of misschien wil je brein niet verder dromen en is het gewoon tijd om wakker te worden...
of je hebt gewoon genoeg geslapen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zegt dat er zowel fysiek als mentaal er niets veranderd is maar misschien is er wel iets veranderd in je omgeving bv. meer werk, drukte voor de feestdagen, je kunt het zo gek niet bedenken......

Probeer eens terug te denken aan eventuele ( voor jou misschien ) minieme veranderingen in je leven. Kan zowel positief als negatief zijn.
Onbewust kan dit je bezighouden.