Hoe gaat deze(die je op de foto ziet) schrale lip van koortslip weg? Kan het door veel water drinken minder worden of weggaan?

Hoi,
Ik heb heel lang een schrale lip en ik zou graag willen weten hoe het weggaat hebben jullie tips?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zo min mogelijk eraan likken. je denkt dat je hem vochtig houdt, maar daardoor wordt ie juist schraal
invetten.

Antwoorden (4)

Ik heb er steeds maar weer Labello opgedaan en het werd daardoor steeds minder!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vaseline, purol of uiersalf smeren, en veel water drinken. Geen zure vruchtensappen, zoute dingen of prik tot het beter is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Calendula zalf helpt mij altijd goed! Ook niet te duur en bovendien te gebruiken voor meerdere huidprobleempjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb vaak hetzelfde probleem gehad van schrale lippen en koortuitslag. Voor mij was er altijd maar 1 oplossing die goed en snel werkte; "Blistex".
Op onderstaande link kun je precies aanklikken wat van toepassing is op jou.
Succes... :)