Wat kan dit zijn:heel soms plotseling trillen/beven en waarschijnlijk gaat het naar een tijdje weer weg wat kan dit zijn?

Kan dit komen door stress of druk? en is dit een ziekte of niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
49.3K

Antwoorden (8)

Kan zomaar van alles zijn.. inderdaad drukte of stress, vermoeidheid, honger, maar ook een lage bloeddruk of suikerziekte kan dit veroorzaken... ik neem tenminste aan dat je het niet gewoon koud hebt dan?
Even naar de dokter voor een check-ip lijkt me wijsheid...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is geen ziekte, het is spanning, stress dus die even ontlaat... Heel gewoon, is een autonoom fysisch gebeuren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om een echt antwoord te krijgen zou het niet onverstandig zijn eens bij een huisarts langs te gaan. Wij kunnen hier wel een gok gaan doen, maar je huisarts heeft er (als het goed is) voor gestudeerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit kan het zelf herstellen werking van het lichaam zijn. Trillen/beven van spieren, zijn spieren die zich los willen maken. Willen ontspannen.
Als dit gebeurt is het enige wat je moet doen: aandacht geven, wees blij dat het gebeurt, wees blij dat je hierdoor een stukje beter wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar de huisarts die weet er meer van.
Vraag om een bloedonderzoek en ook om te prikken op vitamine B12. (deze hoort niet standaard bij het bloedonderzoek)

Zet eerst al de klachten op papier en neem deze mee naar de huisarts. Soms vergeet je net dat ene op te noemen wat toch van belang is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij komt dit weleens voor als ik te lang vergeet te eten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bloedsuikerspiegel wordt dan te laag. Ik heb dit ook wel eens.
Heb je weer van deze momenten, neem dan eens druivensuiker of een schepje honing.
Mocht je dat niet hebben dan is een hapje jam, of suikerklontje ook goed, alleen werkt dat langzamer.
Het is mogelijk dat je een snelle verbranding hebt, waardoor er tijdelijk een energie te kort is in je lichaam.
Een te snelle verbranding heeft met je karakter te maken en omstandigheden (stress)
Onderschat dit probleem niet, het kan het begin zijn van andere klachten.
Zorg voor een goede regelmaat in je leven en eet gezond en vooral op tijd.
Begin de ochtend nooit met koffie drinken!
Maar wel met een goed ontbijt, sla dat nooit over!
Krijg je een hongergevoel, neem dan een appel, peer of druiven.
Geen sinaasappel!
Zorg voor overzicht in je leven en werk, het overzicht verliezen kost ongelooflijk veel energie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beven of trillen (CVA (cerebro-vasculair accident))

http://www.gezondheidsplein.nl/symptomenchecker/834/CVA--cerebro-vasculair-accident-.html