Ik ben slank maar heb toch brede heupen. Kunnen die heupen minder worden?

Ik ben net zo slank als rihanna op de foto hieronder maar heb weer brede heupen. Dat stuk boven haar zwembroekje is bij mij best breed. Ik eet niet zo goed omdat ik niet veel lust. Kunnen die heupen weg gaan door bepaalt eten of trainen? Of is dit gewoon mijn bouw?

Toegevoegd na 10 uur:
ik vergelijk me niet met rihanna.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.8K
Ritsuka
11 jaar geleden
wat lust je wel en niet dan?
Ritsuka
11 jaar geleden
Eigenlijk vergelijk je je wel hoor, lees de eerste zin van je toelichting nog maar eens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee ik heb die foto eropgezet omdat ik er zo uitzie, de benen schouders en borsten, omdat ik geen foto van mezelf ga maken heb ik de foto gepakt die het meest op mij lijkt

Antwoorden (2)

Nee, je kunt niet je lichaamsbouw aanpassen. Of je nu aankomt of afvalt, het grootste deel van je bouw en lichaamsvorm is genetisch bepaald.
Heupbreedte is vooral door je botten, er zit een laagje vet overheen vaak, maar je kunt dit niet aanpassen.

Lees ook dit artikel eens door: http://fitvillains.tumblr.com/post/7934677568/why-losing-weight-wont-change-your-shape-and-other

Toegevoegd na 2 minuten:
Je heupen blijven dus ongeveer zo breed.
Als je echt bedoeld dat je een soort 'muffintop' hebt (overdreven voorbeeld hier: http://muffintopbegone.files.wordpress.com/2010/04/496507131_a63315b2e2.jpg) dat kun je wel gedeeltelijk aanpassen.
Als eerste door kleding te kiezen die bij je figuur past, niet per se die skinny jeans, maar een ander model.
En ten 2de door je voeding aan te passen, gezonder eten. Minder chips, junkfood en witbrood, en meer groente, fruit, vezels, eiwitten en water drinken.

Tips over gezond afvallen zijn makkelijk te vinden via de zoekfunctie op deze site.
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die tweede link komt niet helemaal mee.
Ritsuka
11 jaar geleden
http://muffintopbegone.files.wordpress.com/2010/04/496507131_a63315b2e2.jpg
Dit is de juiste link, het haakje sluiten stond erachter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+++++++++++
Jammer genoeg kan je de bouw van je lichaam niet veranderen. Je moet het accepteren. Iedereen heeft dingen die minder mooi zijn. Zo heb ik bv. Grote voeten die ik afschuwelijk vind. Ga je niet vergelijken met rihanna of andere mensen in tijdschriften dat is niet god voor je. Denk gewoon van ik ben mezelf en ben blij dat ik gezond ben!