Wie heeft goede/slechte ervaringen met het weglaseren van tattoos?

Ik zou heel graag in contact willen komen met mensen die ook spijt hebben van hun tattoos.Ik ken ze niet.Ik heb vroeger tegen de 20 laten zetten allemaal redelijk klein tot middel.Ik heb er nu jaren later super veel spijt van,Zo erg dat ik niet onder de mensen durf te komen en steeds meer aan zelfmoord denk.Ik kan mezelf niet vergeven die domme fouten,Ik was er verslaafd aan had er nog meer gewild.Heb er heel veel kritiek op gehad door oude mensen waardoor die spijt.Ik heb gelukkig niet in mijn nek en gezicht.

Wie is bekend bij Rita Kuiper zij heeft een schoonheidssalon en verwijderd ook tattoos!Ik hoor graag verhalen hierover en zou graag met mensen willen praten hierover!Wil je dat laat je mail dan maar achter,Kan je daarna wel weer verwijderen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Hoi Lindsay, Ik heb geen tattoo's en dus geen ervaring met weg laten halen. Ik heb zelf wel eens overwogen een tattoo te nemen, maar ik durf niet...ben bang dat het pijn doet...zielig he :-) Maar dat je dat in het verleden gedaan hebt, en dat je er nu spijt van hebt, is jammer. Toch is het, het niet waard om je er zo door terug te laten houden. Tattoo's of niet, dat maakt je toch niet meteen een kreng of een bitch waar mensen omheen zouden moeten lopen. Dus waarom voor hen weglopen? Je blijft toch gewoon jezelf, met of zonder wat extra inkt op/in je. Zou me een mooie boel wezen, als je door een tattoo in een kreng verandert :-) Mensen die dat denken, die sporen zelf niet helemaal. En fouten maken we allemaal, niemand is heilig! En dat is het niet waard om voor te sterven. Je kan je "fouten" zoals jij het noemt gebruiken om van te leren. En als je echt van je tattoo's af wilt, praat er dan over met je huisarts, misschien dat hij wel goede adviezen heeft over goede klinieken. En andere mensen moeten gewoon hun muil houden, alsof zij altijd gedaan hebben wat goed was, bah! Het is en blijft jouw lijf, en jouw leven, en advies geven mag, maar bekritiseren is niet aan hen. Veel succes bij je verdere beslissingen. Ik hoop dat er mensen zijn die jou, hun ervaringen kunnen vertellen. Verder advies: Geniet van het leven, voordat je het weet is het al voorbij, zonder dat je er zelf een handje bij helpt, en er is nog zo veel leuks te doen, te zien, te ontdekken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een lieve reactie dank je!
Ik kan het mezelf gewoon echt niet vergeven,Toen was ook alles anders,Ik was jong,Impulsief en erg beinvloedbaar,Ik had een relatie met iemand die ouder was en het prachtig vond en alles voor me betaalde.Ik raakte er verslaafd aan,Ik denk ook altijd dat ik mensen verantwoording moet afleggen van ik heb er zoveel,Niemand heeft toch zoveel als bijna 20?Het zijn zelfs een paar van animatie en Disney. Ik ben echt heel ongelukkig haat mezelf.
Ik heb dit mezelf aangedaan,Dat maakt het extra moeilijk.
Denk altijd dat mensen me zonder mooier hadden gevonden.
Mijn psychologe zegt steeds weer,Je bent even mooi.
Je hebt leuke tattoos wees er trots op.En je ziet er prachtig uit.Zou ze het menen?Misschien voelt ze zich verplicht.
Mensen moeten altijd zeuren over anderen word er ziek van.Laat ieder met zichzelf bemoeien.Doe ik ook!
Ik ga dus nooit oordelen over het uiterlijk he,Ik kijk altijd naar het innerlijk behalve als het om mezelf gaat.Toen ik ze nam maakte kritiek me niks uit,Kwam omdat ik me toen sterk voelde door me ex aan me kant! Ik leefde per dag en vond het prachtig.
Ik schaam me kapot tegenover de psychologe en andere mensen.Ze zegt altijd lieve dingen maar ik denk ze voelt zich vast verplicht. Ik kom heel graag in contact met mensen die ervaring hiermee hebben...Ik hoor het namelijk nooit zo om me heen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje Yvonne!
Ik schaam me zo vreselijk erg dat ik de deur niet uit durf.
Ze zijn niet heel groot.Ik ben altijd heel bang voor nare reacties.Tot voor 5 jaar terug vond ik het nog prachtig en heb de laatste toen laten zetten.Naar heel veel kritiek te hebben gekregen door oude mensen waar ik toen mee werkte spijt gekregen.Hun zeiden elke dag wat lelijk en ordinair. Dan heeft je kennis ook een mooi aantal verzameld toch.
Is dat een vrouw of een man?
Ik vind Kat Von D ook een prachtige vrouw,Zij kan het hebben. Ik kan het proberen bij de verzekering,Ik heb natuurlijk wel psychische problemen altijd al gehad.Ik was toen ook in de war en niet met mijn volle verstand laten zetten.
Ik was er verslaafd aan heb ook van Disney en cartoon!
Vind ze nu super lelijk toen vond ik ze mooi.Kon me niet schelen dat het kinderachtig was.Ik dacht niet aan spijt leefde per dag.Neem het mezelf zo erg kwalijk zo dom te zijn geweest!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je!
Jij ook heel veel succes!
Je hebt gelijk,Die oude mensen zijn bijna niets gewend.
Ik blijf mijn psychologe maar vragen Vind je me minder mooi.
Keer op keer zegt ze lieve dingen,Je bent even mooi en Ze zien er leuk uit.Ik wil mezelf en mijn 18 fouten zo graag accepteren maar hoe,Ik kan het niet.IK neem het mezelf erg kwalijk dat ik toen geen verstand had.Ik hield van Disney en animatie en het kon me niks schelen dat het voor kinderen bedoeld is.Ik had toen steun van me ex nu ben ik alleen.
Heb zoveel kritiek gehad dat ik werk daar niet meer,Heb het echt gehad met die oudjes te zeuren bah!
Sta je altijd voor ze klaar want het was vrijwillig.
Wat krijg je terug een grote mond elke dag weer.
Sterkte met je schulden,Dat is ook heel moeilijk en lastig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Word er nog wel onderzoek naar gedaan naar betere technieken om tattoos te verwijderen?
Aan wie zou ik zoiets kunnen vragen?
De dokter weet hier ook zeer weinig vanaf.
De wetenschap is zo slim dan moeten ze toch ook hiervoor iets kunnen bedenken,Steeds meer mensen krijgen spijt heb ik gelezen.Ik vond het zo mooi en kende geen grens,Pas toen ik bij me ex weg was,Stopte het.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Hoi Lindsay, Ik heb ook niet het perfecte leven hoor, ongeveer €30.000 aan studie schuld bij de IB-groep, straks geen inkomen meer. En iedereen maar bleren dat ik stom ben, omdat ik mijn ICT en Media opleiding niet heb afgerond. Ben in het laatste jaar gestopt omdat, ja dat lees je goed, omdat ik er geen ZIN meer in had. En toen ben ik beveiliging gaan doen, daar had ik wel zin in! En dat heb ik ook afgemaakt. Nu loopt iedereen te zeiken, weet je wel wat voor schuld je nu hebt? En dan zeg ik, ja dat weet ik...maar hoe weet jij hoeveel schuld ik heb? Kan me niet herinneren dat ik je dat verteld heb. Mensen moeten eens ophouden met elkaar te veroordelen en lekker naar zichzelf kijken, maar dat kunnen de meeste niet! En wat is er kinderachtig aan Disney? Ik ben 28, en ik vind Disney ook leuk! Moet nog altijd (bijna) janken bij Bambi, als hij om mama roept. En zo lang je er niet zo bij loopt: http://i52.tinypic.com/2wgxh1u.jpg :-) oops, was dat een oordeel?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hai,Dat is inderdaad ook erg moeilijk sterkte overal mee.
Werk je nu bij de beveiliging? Ziet er wel heel extreem uit die foto!
Meestal zeggen mensen tegen mij 18?Helemaal verbaasd waar dan.Ze zijn redelijk klein tot middel.Ik ben ook altijd maar bezig met wat anderen denken vooral wat mijn psychologe ervan vind.Lees mijn vorige vraag maar eens over mijn obsessie/verliefdheid voor haar(Wat het ook maar is) Ik voel me altijd lelijk en minder als een ander,
Hoe kon ik ooit zo dom wezen om hiervoor te hebben gekozen.Ik dacht ook helemaal niet aan spijt vond het veel te mooi.Zou ik het misschien onbewust als zelfverminking kunnen gedaan hebben?Ik kan het niet eens herinderen dat ik zo trots er op was,Dat vertellen mijn ouders. Als de psych me wel minder mooi zou vinden,Zou ze het dan echt wel eerlijk zeggen?Ze mogen hun clienten toch niet kwetsen?Ze zegt alleen maar lieve dingen,Zij vind me niet minder mooi.Ik denk dag en nacht aan die tattoos en aan haar.Huil zoveel om haar mis haar zo erg! Succes overal mee en bedankt voor je antwoord!

Antwoorden (2)

Ervaring heb ik niet zelf, en daar is deze site ook niet voor.
Je vraagt namelijk naar meningen en dat mag niet.
Gelukkig is er een behoorlijk aantal fora waar je die ervaringen kan lezen.

http://forum.fok.nl/topic/730538/3/25

http://www.medischforum.nl/onderwerp/21064

Je kunt de tatoeage laten weglaseren. Dit is op dit moment de meest gebruikte techniek. Na het laseren kan er soms littekenweefsel ontstaan. Ook kan er sprake zijn van lichtere kleur van de huid of ontkleuring van de huid. Helaas kan de tattoo vaak niet helemaal weggelaserd worden, omdat met name bij de huidige felle kleuren er restanten van de afbeelding zichtbaar blijven. Laseren wordt wel gezien als de meest effectieve manier om je tatoeage te laten verwijderen. In Nederland zijn er diverse klinieken waar deze behandeling wordt uitgevoerd. Raadpleeg je huisarts om een erkende kliniek te vinden.

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/22111-spijt-hebben-van-je-tattoo.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh,Dat wist ik niet dacht dat ik het wel vragen mocht!
Laseren,Ik vind het echt moeilijk,Misschien word alles erger,Soms zie ik fotos van mensen met brandwonden en littekens,Dat is nog erger.Bij schoonheidssalons word het ook gedaan veel goedkoper maar is het veilig. Bedankt voor jullie antwoorden.
Hoi,

Mijn tattoo heb ik op mijn arm weg laten laseren bij tattoo Bob (De echte, want er zijn ook mensen die zich uitgeven voor tattoo Bob)In Rotterdam een jaar of 10 geleden en daar heb ik goede ervaringen mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okee.
Hoeveel behandelingen heb je gehad?
Kan je ook zien dat er een tattoo heeft gezeten?
Ik lees veel enge verhalen van brandwonden en blaren,Had je daar last van?
Zou ik misschien je mail mogen,Ik zou graag hier meer over willen weten en als het mag een foto er van zien?
Ik vind bijna 20 ook mega veel,Toen was het mijn grote passie wou er zelfs nog meer.Zijn er 18.Ik heb tattoos met kleur,Is dat ook wel te verwijderen?Ik heb de meesten klein de grootste zal wezen 6cm bij 4cm denk ik.
Ik had nooit kunnen denken hier ooit spijt van te krijgen was er zo trots op,En nu durf de deur niet uit,Schaam me,Bang voor nare reacties.Dankje!