Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat te doen tegen lood zware benen?

Ik heb van mijn medicijnen Haldol teveel ingenomen het dubbel(Heel dom van me had het verkeerd gezien)Nu voelen me benen lood zwaar en zeer pijnlijk.Ik kan ze nog niet 3 tellen met rust laten,Ik moet bewegen,Ik word gek van deze pijn.Hebben jullie tips?En gaat deze pijn over?
Ik heb dinsdag/woensdag teveel genomen,Heb nu sinds donderdag en vrijdag niets genomen.Ik kan bijna niet fietsen.Het voelt alsof het mijn benen niet zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
957

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik zou de dokter even bellen die weet wel wat je het beste kan doen of de apotheek
succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je nu al enkele dagen geen Haldol meer hebt ingenomen denk ik niet dat de genoemde verschijnselen daarvan het gevolg zijn. Zomaar stoppen is ook niet zo verstandig trouwens. Ik denk dat het verstandig is contact te zoeken met degene die het middel heeft voorgeschreven.
Deze zal het beste weten wat de beste aanpak is. Ga in ieder geval niet lopen rommelen met het middel en houd je voortaan strikt aan de dosis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dinsdag en woensdag dus het dubbel ingenomen,Nu sinds donderdag en vrijdag niets.De dokter en mijn psychologe zeggen beiden het kan wel tot het weekend gaan duren voordat het over is,Het spul is heel sterk. Ik heb het nog nooit eerder ingenomen hoor.
Dinsdag en woensdag zijn de enigste 2 keren.
Daarvoor nooit eerder gehad,Ik durf er niet meer aan te beginnen ook.
Mijn psychologe kent verhalen van mensen die met de normale dosering een kaak klem kregen.
Ben heel erg hiervan geschrokken...
De dokter zei ik moest zolang ik zere benen heb niets innemen,Maar ik moet maandag naar hem toe en zeg dan meteen dat ik stop.Ik durf niet meer Thanx!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding