Is het mogelijk kom bij een andere tandarts op controle te gaan zonder je meteen daar in moeten schrijven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Lijkt me lastig want een tandarts beoordeelt jouw gebit ook aan jouw geschiedenis. Toevallig vorige week nog, tandarts vond iets afwijkends bij een kies van mij waar een andere tandarts een wortelkanaalbehandeling heeft gedaan en toen kon ze gelukkig op de foto zien dat dat er toen ook al zat. Anders had ze er wat aan moeten doen.

Je kunt dus een tandarts bellen om te vragen of die dat doet maar zonder jouw gegevens zal dat lastig worden. Je bent dan ook erg duur in verhouding, omdat ze jouw gebit niet kent. Duurder dan een gewone controle met alle andere gegevens erbij.