hoelang moet er tussen het stretchen van een maat zitten?

Ik ben pas begonnen met het stretchen van mijn oor, maar hoelang moet je wachten totdat je de volgende maat kunt doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je dat niet gevraagt aan de mensen bij wie je dit doet of hebt gedaan??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zonde... Daar gaat je carierre ... Doei..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alsof iedereen een carrière najaagt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kans is groot dat azema eerder gevraagt word voor een rol in pirates of the caribbean dan mensen zonder stretch oor. Ik zie niet in waarom degene die de vraag stelt zich zorgen moet maken over zijn/haar carriere. Voor elk beroep een andere coupe ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik doe het zelf vandaar dat ik het hier vraag. Ik kan nog steeds carriere maken ookal heb ik dadelijk tunnels in mijn oren. Mensen met oorbellen kunnen toch ook carriere maken. Als je je oor stretcht kun je ook plugs kopen, dat zijn tunnels maar dan dicht dat geeft hetzelfde effect als een oorbel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat je carierre kunt maken ben ik ook niet bang voor, dat gaat prima zo. Hoe ben je er eigenlijk mee begonnen als ik vragen mag? Gewoon zonder informatie vooraf, beginnen te trekken, en dan maar zien wat het word? Wel riskant zo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb online stretchers besteld en ga rustig mm voor mm omhoog, maar ik weet alleen niet hoelang je moet wachten ertussen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel apart, zoiets online bestellen en dan zelf doen. Als iets scheurt of geïnfecteerd raakt kun je nergens op terug vallen. Maar goed, ik denk overigens dat je wel weet waar je mee bezig bent ;) ik zou met deze vraag een aantal tattoo-shops bellen (iig shops waar ze piercings zetten) en hun om advies vragen. Vragen kost immers niets op de telefoonkosten na dan :p succes iig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thx ;)

Het beste antwoord

6 - 8 weken

Sorry wel in het engels
Hoop dat er wat mee kan

Stretching is a practice originating from indigenous cultures all over the world. The concept behind it is that a small hole is slowly and gradually stretched over time. We only stretch with non-porous materials such as glass, implant grade surgical stainless steel, implant grade titanium and gold. Once your stretched hole has healed, we have an extensive collection of organic jewelry (water buffalo horn, bone, fossilized walrus or mammoth ivory, wood, bamboo, silver and stone) that you can choose from.

Patience and safety go hand in hand. Stretch only one gauge at a time. To ensure proper healing, allow at least 6-8 weeks between stretches and follow the recommended aftercare. Once you decide you would like to start stretching, come in and speak with our qualified staff about your options.

With stretching your earlobes (or even other piercings) it is extremely important to take your time and use proper jewelry. To ensure the best stretching results, we highly suggest seeing one of our professional piercers. The reason we use pyrex glass or implant grade surgical stainless steel is due to the fact that it will not hold bacteria nor will your skin adhere to your jewelry.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor je antwoord ;)