Ik heb antischimmel op mijn kleding gekregen en er zijn nu oranje vekken op hOe krijg ik die eruit?

Het zijn oranje vlekken op mijn vest en ik weet niet hoe ik ze eruit zou moeten krijgen weet iemand hoe dat kan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Vanish wil wel eens helpen bij vlekken! Probeer dat eens...

(Vanish is kennispartner van GV, waarschijnlijk reageren ze óók wel op jouw vraag)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waarschijnlijk is de stof echt uitgebeten, net als bij chloor en daar is niks meer aan te doen.
het enige wat dan vaak nog helpt, is verven van het vest, in de hoop dat dit de vlekken "dekt".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ klopt de vlekken krijg je er niet uit, ook bij verven blijf je ze waarschijnlijk zien, omdat de kleur van de vlekken anders is dan die van de originele stof, ook kleuren de stiksels van het kledingstuk niet mee met verven, dus of dat mooier wordt???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies! +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat ik nog weleens doe als de vlekjes niet te groot zijn en de kleur een beetje gangbaar: de vlekjes inkleuren met textielstift.
Dit is een hele moeilijke vlek. Weet je wat echt een goeie site is op gebied van vlekken, gezondheids klachten(verkouden,keelpijn)
Is www.omaweetraad.nl wie weet staat dit er ook tussen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zet in het vervolg de tip erbij en de link bij de bron.