Welk type Oral B Vitality elektrische tandenborstel is dit? (zie plaatje)

C1000 heeft deze tandenborstel in de aanbieding voor 14 Euro. Maar er zijn minstens 6 verschillende Oral B Vitality tandenborstels (dual clean, basic, precision clean, type 3757, sensitive clean en white & clean). Zoektocht op google-plaatjes levert niets op. Wel heel veel plaatjes maar nauwelijks duidelijke verschillen. Is mijn vermoeden juist dat dit het allergoedkoopste basismodel is?
Kijk links op het plaatje (de opzetborstels rechts hebben er niets mee te maken).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (2)

Ja dit is het goedkoopste basis model. Niets mis mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat er niks mis is met een basismodel, geloof ik graag! Maar ik wil zo graag weten welk type dit is.
Basismodel ja. .
Maar meeste namen die je noemt slaan zowiezo op type opzetborsteltje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou betekenen dat alle soorten opzetborstels van Oral-B in alle Oral-B tandenborstels kunnen?
Ik dacht nu juist, dat ieder type zijn eigen type borstels had. Maar ik heb er geen verstand van, want ik heb nog nooit zo'n ding gehad.