een website met kledingadvies voor het weer van morgen?

Er bestaat een website met kledingadvies voor het weer van morgen, alleen kan ik hem niet weer vinden. Weet iemand mischien welke website dat is?

12 jaar geleden
7.7K

Het beste antwoord

http://www.styletoday.nl/ . Ik weet niet of je deze site bedoeld, maar het is er wel een die kledingadvies geeft.

Toegevoegd na 29 minuten:
Het kan wel zijn, dat de vraagsteller deze site niet bedoeld, maar daarom hoeft er voor mijn antwoord toch geen minpunt gegeven te worden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op www.buienradar.nl kun je wel zien wat voor weer het wordt.