Wat is het witte spul op de eikel van mijn penis?

ik zag dit waneer ik moest plassen (niet besneden). Ik zag wat wits op me eikel, dus ik schoof me voorhuid naar achteren en ik zag dat me hele eikel onderzat onder witte stukjes.
Ik heb dit wel is vaker en anderen zeiden dat dit gewoon natuurlijk is en smegma heet. Maar nu was het onwijs veel! Kheb het ergste eraf gehaald maar er zit nog meer dar ik er niet af krijg
Iemand die weet wat dit is?
of hoe het komt dat me hele eikel onder de smegma zit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Opgedroogd vocht niets bijzonders. Je moet je penis altijd goed wassen voorhuid terug trekken en even goed schoonmaken minimaal 1 keer per dag.

Zoals je zelf al zegt; dat is Smegma en dat heeft iedere jongen. Gewoon iedere dag schoonmaken, je hoeft niet te denken dat er iets mis mee is.

Misschien is dit wel wat ze noemen :kopkaas. Het klinkt niet vriendelijk maar het kan een vorm zijn van (te) veel afscheiding je kan proberen om elke dag (anders 2x ) hem te wassen en te zien waar het dan op lijkt. Bij meisjes zijn er ook periodes dat ze meer vloeien dan anders , daar bestaan dan inleg kruisjes voor. Het wil helemaal niet direct zeggen dat je iets ernstigs hebt (zolang het niet irriteert) of dat je 'overdreven' sexgedachten hebt, het hoort gewoon bij de periode van je leven , kan zijn of je een puber bent of een volwassene

ik weet niet wat het is als je alleen maar het meeste eraf kan halen. zit het vast ofzo? gewoon onder de douche en flink poetsen. doe je dit niet dan gaan de bacterien heel rap vermenigvuldigen en is je eikel niet wit maar roodgloeiend (ontsteking dus) op vochtige en broeierige plaatsen doen bacterien het bijzonder goed! krijg je er niet af dan zou ik een huisarts op gaan zoeken als ik jou was, want dan kan het ook nog een schimmelinfectie zijn. elke dag wassen dus, ook in de stoffige hoekjes en ribbeltjes dagelijks een poetsbeurt onder de douche, en eventueel ook als je gaat slapen. bij mijn weten hoort een ouder dit hun zoon te leren. de woorden van mijn zoontje toen hij 5 jaar was en wat ie nog nog elke avond zegt (ook al heeft hij gedouched eerder op de dag: tanden poetsen, piele wassen en naar 'bedde'. een hygienisch ritueel dus.

Het is inderdaad Smegma..een afscheiding die normaal is..Als jij elke dag de voorhuid naar achteren doet en je wast met gewoon water dan heb je daar echt geen last meer van..tijden het douchen spoel je van onderen goed af.. let op dat je altijd de voorhuid naar achteren doet.. en gebruik een schoon washandje en doe hem daarna bij de was.. Geloof me..dat reinigen is het hele eieren eten en ben je schoon zonder smegma.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100