Heb net vier dagen op bed gelegen met griep nu moet ik voor inenting is dat verstandig?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (11)

Nee is niet verstandig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ga direct naar de huisarts, u komt niet langs Af en ontvangt geen € 200...
Vraag je arts. Wij zijn geen doktoren.
Maar lijkt mij niet verstandig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent nu op natuurlijke manier ingeënt door de griep te krijgen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja. Je kan de seizoensgriep hebben gehad. Dan ben je nog steeds bevattelijk voor de H1N1 variant. En je weet ook niet 100% zeker dat je griep hebt gehad. Van verkoudheden voel je je ook beroerd.
14 jaar geleden
Je MOET niks he?
Typisch hollands ...het is voor niks,dus laten we maar een prik gaan halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, Heel verstandig. En als je vermoed dat je andere mensen zou kunnen besmetten lijkt het mij nog véél meer verstandiger om even je huisartsenpractijk te bellen. Want dat bespaart je een mondkapje. Beterschap
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je nog koorst hebt, blijf nog maar lekker thuis uitzieken, het virus is nog wel een paar dagen aanwezig.
Weet je ook welke griep je hebt gehad? Als je weet dat je mexicaanse griep hebt gehad dan hoef je niet meer gevaccineerd te worden tegen de mexicaanse griep want je hebt al antistoffen in je bloed. Als je het niet zeker weet wat je doen moet moet je gewoon even contact opnemen met je huisarts, deze zal je kunnen vertellen wat verstandig is. Maar dan nog iets; je bent niet verplicht de griepspuit te halen, het is vrijwillig, het wordt je alleen aangeboden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad. Zolang je griep hebt geldt het advies om thuis te blijven, want anders besmet je anderen.
Tja dat is een vraag om even te stellen bij de huisarts deze kan je hier het beste antwoord op geven.

In ieder geval beterschap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sowieso over vragen kan je altijd het beste naar je dokter gaan. Wat ik van de informatie heb gehoord is het volgende:
- Als je nu griep hebt is het vrijwel zeker de Mexicaanse griep.
- Als je de griep hebt gehad heb je anti-stoffen en kan je hem niet nog een keertje krijgen. Tenzij het virus zich muteert. Echter die kans is klein dat je daarmee nog een keer de Mexicaanse griep krijgt

Ik heb de Mexicaanse griep ook al gehad en ik ga me daarom ook niet inenten. De kans dat je het nog een keertje kan krijgen is namelijk nihil. Maar de keuze is natuurlijk altijd aan jouw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij dat vindt,
is het verstandig.
Maar als ik jou zou was.
Vroeg 'k even aan me huisarts.
Beterschap
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier over wordt verschillend gedacht. Overleg vooraf even met de huisarts.