Ik heb sinds gistermiddag al ontzettende hoofdpijn bij mijn rechterslaap, pijnstillers helpen niet. Wat kan de oorzaak zijn?

Naast de hoofdpijn ben ik ook erg moe en ik voel m'n hartslag bij m'n slaap en achter in mijn hoofd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (5)

Misschien ben je gewoon een beetje grieperig maar heb je dan alleen last van hoofdpijn, het komt mij bekend voor ik heb ook wel eens die rare hoofdpijn, heb je ibuprofen geprobeerd? dat helpt bij mij wel altijd, en je zegt zelf ook dat je moe bent, daar kan het ook door komen, doe rustig aan en ik hoop dat je je snel weer beter voelt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou best eens migraine kunnen zijn,dat zit vaak aan 1 kant van je hoofd,en je kan slikken wat je wil maar de pijn gaat daar echt niet van over.Het beste kan je naar de dokter gaan die kan jouw dat gelijk vertellen wat er aan de hand is en daar medicijnen voor geven.
Het beste.
12 jaar geleden
Je maakt je ongerust en dan is het altijd het beste om contact op te nemen met je huisarts. Leg je probleem voor aan de assistente. Meestal is de procedure (bij ons in ieder geval wel), dat zij (of hij natuurlijk) overleg pleegt met de huisarts, die je dan óf terugbelt, of een afspraak met je maakt.
Blijf niet doorlopen met je ongerustheid en de pijn: misschien is een simpel telefoontje voldoende, zodat je snel geholpen bent.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het clusterhoofdpijn is. Google het maar eens...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou toch eens naar een dokter gaan. als pijnstillers niet helpen kan het zijn dat het een aandoening is waarvoor je gewoon andere pijnstillers nodig hebt. Maar het kan ook zijn dat er iets heel anders aan de hand is. Niet panikeren, gewoon laten onderzoeken. En als het migraine is, één tip : er zijn tal van alternatieve behandelingen die écht helpen, ik kan er uit eigen ervaring over meespreken!