Overdag zullen ze je echt wel helpen maar dan een ambulance laten komen om je naar een echte eerste hulp te vervoeren. Na kantoortijd is het gewoon dicht want het is een polikliniek (dus alleen op afspraak te bezoeken voor controles enzo).

http://nl.wikipedia.org/wiki/Prinsengrachtziekenhuis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het Prinsengrachtziekenhuis is een locatie van het Onze lieve vrouwengasthuis.
Het OLVG heeft de enige Spoedeisende Hulp in de binnenstad van Amsterdam.
Locatie Oosterpark
Oosterpark 9
De ingang van de Spoedeisende Hulp bevindt zich in de Ruyschstraat tegenover het politiebureau aan het
´sGravesandeplein.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie niet echt een antwoord op de vraag...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een noodgeval lijkt mij spoedeisend en dit biedt het OLVG locatie Prinsengracht niet. Staat ook in het antwoord dat dit alleen wordt geboden op locatie Oosterpark.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals ik al zei: er werken daar artsen en als je op de stoep van dat ziekenhuis wordt aangereden zullen ze heus wel eerste hulp verrichten en dan vervolgens een ambulance bellen om je naar elders over te laten brengen.