Waar komt bij het snuiven van coke de "brok in de keel" vandaan? Zie uitleg

Tijdens een programma over drugs(gebruik) op discovery werd hierover gesproken door een gebruiker. Door een brok in de keel kreeg hij zelfs kokhalsneigingen. Er werd tijdens het programma niet verder op ingegaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.2K

Het beste antwoord

Omdat als je het opsnuift het in je keel terecht komt om vervolgens naar je maag te gaan. Het zelfde als je een verkouden neus hebt en je haalt je neus op, slik je het ook door. En omdat coke alleen maar rotzooi is, is het gewoon heel vies om dat door te slikken. En omdat coke met je neusvocht en keelvocht klontjes vormen is het letterlijk een brok in de keel.

Ik hoop dat je het zo een beetje snapt. Kon het niet veel beter uitleggen.