wat doet een rijinstructeur tijdens een les als hij moet plassen??

ik heb zelf rijles en ik heb dan regelmatig dat ik ineens nodig moet plassen maar ik hou het dan op tot het einde van de rijles. (met moeite.. )
maar als je rijles geeft hoe doe je dat dan want degene die rijd haalt weer iemand anders op en brengt hem dan naar huis, enzo de hele tijd door.. dus als je rijles geeft heb je nooit tijd om te gaan plassen.. lijkt mij, en het is ook raar om tijdens een les te zeggen ik moet plassen stop maar even, want dat gaat dan van hun tijd af..
hoe doen ze dat dan????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (4)

Ook ophouden, totdat het lesuur ten einde is. Hij kan bij elk adres vragen naar de WC te mogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stoppen bij een tankstation, stoppen bij het examenbureau, stoppen bij zichzelf thuis, vragen bij één van de leerlingen, stoppen bij de zaak.

En zo kunnen er op heel wat plaatsen een pitstop gemaakt worden.

Overigens werken de goede rij instructeurs ook maar 2uur aan één stuken dan 15min rust.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn ook lesauto's aangetroffen in een bosperceel met volledig beslagen ramen, rijinstructeur was een half jaar later weer vrijgezel.
Hoi!

Ik ben zelf rij-instructeur en los dit op samen met de leerling. Vaak probeer ik tussen de lessen door dit te regelen. Tenslotte betaal jij als leerling erg veel voor de les, en effe plassen kan al snel een minuut of 5 duren. Evenals ff de auto aftanken en dergelijke zijn zaken die buiten de les moeten gebeuren. Meestal lukt dit prima, en bij noodgevallen tja.. dan les ik 5 minuten (of hoelang de boodschap duurde gewoon extra door!

Ik hoop dat je vraag zo goed beantwoord is? :)
Dan kan ik ff gaan plassen nu!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een rij- instructeur heeft ook pauzes. In deze pauze kan een rij -instructeur ook gewoon naar de wc. Als een rij- instructeur buiten zijn pauzes nog naar de wc moet, zal hij dat overleggen met zijn leerling, Hij zal dan vragen of hij bij de leerling naar de wc kan of bij het CBR of een tankstation naar de wc gaan, mijn rij-instructeur deed dan eerst bijvoorbeeld een stopopdracht met mij. Er zijn trouwens maar weinig leerlingen die zullen zeggen het vervelend te vinden als eer rij-instructeur even naar de wc gaat.