Hoe ziet n polstattoo eruit als je 20 of 40 kg lichter bent? M vr gr. Carla

Wil n tattoo laten zetten, maar weeg nu te zwaar. Als ik minder ga wegen, verfrommeld die tattoo dan, of valt dat mee?

12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat vraag ik mij nou ook al even af en ben heel benieuwd naar de antwoorden! Het is alleen wel handig als je aangeeft wáár je hem wilt zetten, zodat er misschien wel een gerichter antwoord op gegeven kan worden.
Ritsuka
12 jaar geleden
staat in de vraag al, pols.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja zag ik toen ik me reactie al gaf ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het wel meevalt, natuurlijk val je bij pols ook af maar dat zal niet zo zichtbaar als bv bij je bovenbenen/armen of buik. Bv je buik zal als je veel afvalt wat rimpelig worden en dat zal zeker effect hebben op een tatoo.
Als je trouwens niet te snel afvalt maar op een gezonde manier(en er bv wat bij sporten) zal je huid 'mee krimpen'.
Misschien een idee om je zelf als je af bent gevallen naar je streefgewicht als kadootje een tatoo te geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet wat er met je tattoo gebeurt, maar ik denk dat je pols ook wel dunner zal worden als je 40 kg afvalt.

Het beste antwoord

Je pols tattoo zal er nog ongeveer hetzelfde uitzien denk ik.
Over het algemeen verandert de dikte van je polsen niet echt met gewichtsveranderingen.
Als je zorgt dat je geleidelijk afvalt, dan kan je huid het bijbenen, en zal je tattoo niet verfrommelen.

Het kan zijn dat je tattoo ietsje kleiner word, maar echt verfrommelen gebeurt volgens mij niet.
Ritsuka
12 jaar geleden
Carcelia
12 jaar geleden
Hartstikke goed nieuws, hartelyk bedankt en gr. Carla

Andere antwoorden (1)

Helemaal niets. In ieder geval, met het blote oog niet. Mijn best vriendin is 30 kilo afgevallen