Heftige blaasontstekings klachten, maar geen blaasontsteking wat kan het zijn?

Ik heb sinds een week heftige pijnen bij het plassen, vooral ochtends is het heel heftig. Toch zegt mijn huisarts dat het geen blaasontsteking is.. ik heb nu sinds gister (zaterdag) cranberry pillen met vitamine c geloof ik. Maar die werken nog niet. Na het plassen duurt het ongeveer 1 a 2 uur voor ik hersteld ben van pijn.. ik lig nu vaak in bad om de pijn weg te krijgen.. wat kan dit zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Terug naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heeft je arts je urine wel gecontroleerd?kan ook nog een urineweg infectie zijn .terug gaan naar je arts met ochtendurine.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bel nu de weekend arts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nier steentjes misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je met ochtendurine terug gaat let dan wel op dat dit binnen 24 uur gebeurt, mocht dat niet lukken bewaar het dan in de koelkast totdat je wel naar de huisarts kunt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn ochtendurine is getest.. ik heb alleen last van me buik onder me navel het brand gewoon de hele tijd door.. ook heb ik net opgemerkt dat er wit met rode stukjes vlees/slijm achtig iets er bij zit..:S maar zelfs mijn bad helpt niet echt meer.. ik heb wel onveilige seks gehad met mijn vaste vriend. ik ben aan de pil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch maar even een soa test doen dus. Vaste vriend hoeft niets te zeggen.. Hij zou een uitstapje gemaakt KUNNEN hebben. Of het is nog van voor jou kunnen zijn.
Tis een kleine moeite. En dan kan er wat optijd aan gedaan worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Terug naar de dokter!
Ritsuka
12 jaar geleden
Hop naar de dokter!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben vanmorgen naar de dokter geweest.. weer is mijn urine getest maar er springt niet meteen een blaasontsteking uit.. ze weten het niet goed maar behandelen het nu opnieuw als een blaasontsteking met een kuur. ook word er een kweek gemaakt en daar is donderdag de uitslag van binnen.

Het beste antwoord

Is je urine getest? Soms laat een blaasontsteking zich niet zien door middel van een nitriettest in de prakijkt (zo'n stripje in de urine) maar komt er wel iets uit een kweek. En soms is de ontsteking pas later te zien, dan ga je op maandag en is alles goed, en breng je op vrijdag nog eens urine, waaruit dan wél een ontsteking blijkt. En om zekerheid te hebben, zou alsnog een kweek gemaakt kunnen/moeten worden. Het duurt alleen zeker een dag of vijf voordat je dan de uitslag hebt.

Het kan natuurlijk ook een SOA zijn, je geeft al aan dat je onbeschermde seks hebt gehad. En tenslotte kan het een niet-bacteriële irritatie van de blaas zijn, dat kan verschillende oorzaken hebben. Maar als het ineens deze week is opgekomen, lijkt mij een blaasontsteking of SOA het meest waarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er is een lichte blaasontsteking, ze weten het niet zo goed.. behandelen nu met een kuur en ze hebben een kweek gemaakt.

Andere antwoorden (1)

misschien een soort schimmel? zelf ook een keer gehad, dacht echt dat ik een blaasontsteking had bleek dus anders te zijn. Was even schrikken maar met de juiste medicatie was het snel weer opgelost.