Wat is de minimum leeftijd Donald Duck abonnement?

Mijn neefje wordt in maart 5 jaar. En ik heb het idee om hem een abonnement op de Donald Duck te geven. Is hij niet te jong of kan het wel qua leeftijd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (3)

De minimum leeftijd is 18 jaar.

Toegevoegd na 37 seconden:
voor een 5 jarige is de Donald Duck heel leuk,

Toegevoegd na 4 minuten:
Je kan ook een paar keer de Donald Duck in de winkel kopen en als hij het na een paar weken nog leuk vind een abonnement nemen,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je neefje zal de plaatjes wel leuk vinden want lezen kan hij nog niet,maar als iemand het hem voor leest is het wel te doen,alleen kan het zijn dat hij nog niet het geduld heeft om te blijven luisteren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oja voor een abonnement moet je minimaal 18 jaar zijn dus dit zal dan op jouw naam moeten gebeuren als je 18 bent of anders de ouders waaraan jij elke maand het abonnementsgeld geeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou beginnen met de donald duck junior, dan kunnen ze zelf makkelijke zinnetjes en woorden leren.