bultjes op penis en balzak + knobbeltje op teelbal. Wat kan dit zijn?

Ik zit al een tijdje met wat bultjes op mijn penis. Het zijn er heel veel, en klein. je kunt ze amper zien als mijn penis in slappe toestand is. eerst dacht ik dat het niks ernstigs zal zijn, maar ik krijg nu ook jeuk en ik heb een knobbelje op mijn teelbal ontdekt. ik ga morgen meteen een afspraak bij de huisarts maken. wat is het ergste waar ik van uit kan gaan, en wt is het beste? Ik weet al dat ik mogenlijk teelbalkanker heb, dus niemand hoeft me te besparen. ik wil eerlijk antwoord

Weet jij het antwoord?

/2500

Talgkliercyste Een talkliercyste is een onderhuids knobbeltje dat ontstaat wanneer een haarzakje verstopt raakt. Het is in feite een holte waarin zich dode huidcellen, talg en zweet ophoopt. Bij mannen manifesteren ze zich ook vaak op de borst en op het scrotum, en soms kunnen ze ook op de penis voorkomen. Zie mijn linkjes. Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Toegevoegd na 2 minuten: De kans dat je teelbalkanker hebt is klein

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100