Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kom je altijd aan (gewicht) als je weer begint met de pil?

Na een half jaar gestopt te zijn begin ik nu weer met de pil.

Toegevoegd na 6 minuten:
(ik sport 2x in de week en ben op dieet....sinds sept al 6,5 kg afgevallen, nog 3,5 te gaan)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
635

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat ligt eraan, als jij sport en veel (gaat) bewegen niet. Maar als je niks doet kom je waarschijnlijk wel aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan, als ik jou was zou ik niet dieet doen. Gewoon normaal eten en bijvoorbeeld meer sporten. Of gezond eten dus. Heb ervaring met vriendinnen die ook aankwamen, maar die slikte het echt zowat elke dag. Dus niet te vaak, goed sporten en gezond eten! (:

Liefs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is dat verschillend per persoon en per pil, sommige anticonceptie bevatten meer hormonen dan dat je eigenlijk nodig hebt, maar dit weet je niet altijd van te voren. Ik ben ruim 10 kilo aangekomen van de pil, 14 jaar geleden, gestopt om zwanger te raken, weer aan de pil gegaan om niet zwanger te worden met een lichtere variant (drie fasen pil) en niet aangekomen, ik wijt het dus aan de hormonen, maar dat is persoonlijk. Zou het eens aan je huisarts vragen. En erbij blijven sporten, altijd doen, als je dat toch al deed! Dieet en sporten is volgens mij niet zo handig, je moet goed eten als je sport, anders verbrand je niet wat je moet verbranden. Gewoon goede dingen eten, en de slechte dingen beperken of vermijden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding