ik hoest al twee weken lang best wel vaak, wat kan het zijn?

Het begint echt irritant te worden en ik ben al naar de dokter geweest vorige week, die zei dat het binnen een week moest overgaan, maar het is nog steeds niet over. Ik slik ook al pillen voor kriebelhoest. En ik hoest echt elke dag best wel vaak..

Weet jij het antwoord?

/2500

Een goeie remedie is rusten en tijdelijk niet teveel praten. Maak je vooral niet druk want dat vreet aan jouw energie-reserves die je nu nodig hebt om te herstellen. Ga ook Bewuster ademhalen en 'dwing' je zelf om je hoest in te houden. Focus tijdens het bewust ademhalen je gedachten naar iets anders dan het hoesten en de kriebels want hoe meer stress-gerelateerde aandacht je er aan geeft hoe meer voeding je het geeft om zich te blijven manifesteren op aan manier die jij niet wenst. Je moet dus eigenlijk datgene doen wat je in eerste niet zou doen, geen extra mentale aandacht geven aan hetgeen je stoort dus, begrijp je? Niets belet jou om toch nog enige vorm van medicatie te nemen hé maar niets zal jou helpen als jij met jouw mentale kracht (zoals ergernis) onbewust tegenwerkt. Relax dus en geniet van je weekend ;-) Succes ermee!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100