Ghb in drinken, wie herkent dit?

Zaterdag avond zijn mijn vriend en ik uit geweest. 4 glazen wijn gehad. Bij thuiskomst ben ik ontzettend gaan trillen, wartaal spreken, en draaien met mijn ogen, volgens mijn vriend viel ik af en toe in een soort bewusteloosheid.. voor ons gevoel is er iets in mijn drankje gedaan. Iemand er ervaring mee? Zelfde meegemaakt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Tien jaar geleden heeft iemand het in het drankje van mij en een vriendin gedaan. Wij wisten dit niet, maar hoorden het een dag later. Doordat diezelfde heren opgepakt waren nadat ze bij een paar andere dames hetzelfde geintje uitgehaald hadden. Het was op Gran Canaria, het was erg warm, zodoende was ik dorstig. Na twee wijntjes namen wij beiden een glas spa blauw. Toen ik mijn glas leeg had, begon ik per ongeluk aan het glas van mijn vriendin tot ik de helft op had. Zij zag het, corrigeerde mij en dronk de andere helft op. Een poosje daarna kreeg ik een enorme klap van de hamer, werd op slag heel erg dronken. Ik ben naar de wc geholpen, ben daar in slaap gevallen en was compleet van de wereld. Mijn vriendin had het gevoel heel loom en dronken te zijn. Ze had immers ook veel minder op dan ik. We zijn naar huis gebracht en ik ben in de badkuip in slaap gevallen. De volgende dag was ik redelijk fit. We waren toen nog in de veronderstelling dat de wijntjes gewoon verkeerd gevallen waren. Dus het gevoel van je draaiende ogen en het wegvallen herken ik wel. Het zou dus kunnen. Maar ik ben dus geen echte expert.

Bronnen:
Eigen ervaring

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100