Ik ben 15 en slaap nog met een knuffel, is dit raar?

Ik heb deze knuffel al jaren.. Ik schaam me ervoor bij logeer feest ofzo, dan neem ik emnie mee... Ook als vrienden komen verstop ik hem.. Maar is het raar ofzo? Want ben er aangehecht zegmaar..

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je uit logeren ga maak je er toch een grapje van: Jongens/meiden jullie mogen allemaal lachen, maar emnie is voorlopig mijn beste vriend, dus die moet overal bij zijn, die mag alle mooie dingen in mijn leven niet missen!!!!!! En op je kamer: Zet er nog een heleboel omheen. Het is jou kamer en jij mag daar neer zetten wat je wilt. Alleen als er 1 staat, vragen ze misschien waarom die ene daar staat, staan er meerdere dan staat emnie als het ware een beetje verdekt opgesteld, maar jij kun zo vaak knuffelen als je wilt. Later als je groot ben is het echt heeeeeeel leuk om die ene knuffel te hebben waar je altijd aan gehegt was. Die ene die al jou verhalen als geen ander kent en die ze ook nooit zal doorvertellen :-))))

Een beetje wel

Nee, dit is niet raar! Ik was ergens in de twintig en sliep in mijn eigen bed nog met een knuffel. Het was een grote lieve dikke teddybeer. Hij lag altijd ergens tussen de kussens in en als ik alleen was dan pakte ik hem lekker in mijn armen. Lekker warm en zacht! Moest die knuffel toen wegdoen van toenmalig vriendje. Heb dat met mijn stomme kop gedaan.... dat was pas raar, een vriendje die jaloers was op mijn knuffel! Ik ben nu 33 en soms, als er een knuffel van mijn kinderen in bed ligt, pak ik die nog wel eens vast. Sommige mensen vinden het gewoon fijn om iets in hun handen/armen te hebben als ze gaan slapen. Je moet gewoon doen waar je jezelf fijn bij voelt, het is je eigen bed, je eigen veilige plekje, en dat mag jij inrichten zoals je zelf wilt!

Een beetje raar is het wel, volgend jaar rij je al op een scooter en over 2 jaar mag je auto rijden, maar het is ook weer niet zo raar dat je je er voor moet schamen. Ik had vroeger een dekentje dat altijd overal mee moest tot mijn moeder het dekentje plots had weggegooid omdat het versleten zou zijn. Ik kon er niet van slapen maar dat duurde maar even. Ik vergelijk het een beetje met een baby en z'n speentje. Als het speentje nooit wordt weggenomen zal de baby ook nooit zonder willen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100