Kent iemand een dieet dat echt werkt voor een puber?

Ik Ben namelijk 15 jaar weeg 85 kilo en Ben 1.64. Ik Ben echt veel te zwaar en dat weet ik natuurlijk ook wel, Maar ik heb een hoop persoonlijke problemen gehad en nu nog steeds en Ben toen begonnen met binge eating. Kan iemand mij helpen?

Weet jij het antwoord?

/2500

gezond eten dat ik voor jou belangrijk, ik heb zelf een eetstoornis en ik weet alles over afvallen. dus genoeg water drinken is belangrijk en vooral veel groente en fruit, probeer ook onder de 2000 kcal per dag te zitten. het liefst 1500 en sport veel. ik ben zelf ook 15 dus als je wilt praten kun je dat misschien beter via ping of msn doen ...

Ho stop. Niet diëten! Je zegt zelf dat je problemen hebt en daardoor aan Binge eating doet. Als je gaat diëten los je je problemen niet op. Daardoor neemt de kans op jojo'en toe. Los eerst je problemen op. En het is niet erg als je dat niet alleen lukt, de puberteit is zwaar.. Ga even langs je huisarts die kan je doorverwijzen. Succes in elk geval.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100