Als je steeds eraan denkt.
Bijvoorbeeld zou nu wel een sigaret willen enz.
Dat betekent dat het een bepaalde invloed nu in je leven heeft.
En dit wordt naarmate de tijd steeds erger.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik krijg ook vaak een raar gevoel bij mn borst en maag.
Weet niet hoe ik het kan beschrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Als je niet meer zonder kunt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je lichamelijk of geestelijk niet meer zonder sigaretten kunt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet meer zonder kunt is erg breed. Helemaal niet meer zonder kunnen, dan rook je non-stop. Waar is die grens dan? Minimaal 1 per dag. Minimaal 10 per dag. Minimaal 1 per week?
Als de dag alleen verder kan zodra je rookt. Met andere woorden dus, wanneer je niet zonder kan, ben je verslaafd.
12 jaar geleden
Lijkt me vrij simpel:
Als je er niet meer vanaf kunt blijven (en chagrijnig wordt als je er geen hebt - of mag roken).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij het opstaan gelijk aan een peuk begint
En niet meer zonder kan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zodra je er weer naar verlangt er een op te steken!!!
nicotine werkt al gauw heel verslavend...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
verslaafd ben je als je er niet mee kunt stoppen.
je kunt iets óf wel, óf niet doen, maar nooit gewoon maar een beetje....
je bent verslaafd aan sigaretten als je ook rookt op momenten dat je het eigenlijk niet eens lekker vind, maar je er toch niet mee kunt stoppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de dag beheerst word door de gedachte dat je steeds vindt dat je een sigaret nodig hebt.
Maar het niet kan laten om ervan af te blijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je er niet van af kunt blijven en ik raad het af je kan bij de apotheek of bij etos kruidvat enz. aan plijsters en mini zuig tabbletten komen die je helpen te stoppen!!!!!