is het goed als ik haar extensions laat zetten?

Ik ben 14 jaar en wil heel graag haar extensions maar is dat goed of ben ik nog te jong?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (3)

Op zich ben je er nooit te jong voor. Weet alleen dat er altijd mensen zijn die commentaar hebben x
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is niet aan leeftijd gebonden om ze te zetten, alleen als je er vanaf wilt is het verstandig dit ook deskundig te laten doen, en ze er niet zelf uittrekken, want daarmee beschadig je wel je haar..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt op je 14de prima hairextensions laten zetten, maar hou er rekening mee dat hairextensions op lange termijn de haren kunnen beschadigen (maar daarvoor moet je ze járen dragen).

Wanneer je goed voor je haren zorgt moet dit geen probleem zijn, ook niet op je 14de.