kom je aan in gewicht van vitamine b complex ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Als pilletje of uit voedingstoffen?

Het beste antwoord

Van vit b complex zelf niet, wel van eventueel gebruikte hulpstoffen (bijv. Glucose of zetmeel in de tabletten).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je komt aan als je meer kcal binnenkrijgt dan je verbrand op een dag.
Maar vitamines en mineralen zijn belangrijk, die zou ik niet schrappen.
Ritsuka
12 jaar geleden
Vitamine B wordt vaak gebruikt bij
nervositeit en zenuw aandoeningen.
Het zou zo maar kunnen dat je
lichamelijk rustiger wordt.
En daar zou je iets van aan kunnen
komen.
Maar het is geen bekende bijwerking.
12 jaar geleden
Bij de meeste mensen met overgewicht wordt dat veroorzaakt door een gebrek aan noodzakelijke voedingsstoffen, niet door voldoende toevoer. Nee, dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan wel, omdat je de vitamines als co enzym nodig hebt bij het metabolisme. Bij een sterk vitaminegebrek kun je niets met je voedsel en val je af, ondanks dat je voldoende voedsel binnenkrijgt.