Zou jij ingaan op sexuelle avances van je baas of bazin om een mooie promotie te krijgen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (19)

Nee dat zou ik absoluut nooit doen, Mijn baas is een vrouw en ik val op mannen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het een mooie vrouw is.... maar helaas ik ben zelf ondernemer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben mijn eigen baas en ik ga nooit in op mijn eigen sexuele avances.

Nu even serieus: ik zou zoiets nooit doen. Ik denk dat er dan altijd een verstoorde verhouding zal blijven op het werk, en dat lijkt me niet echt prettig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het absoluut niet doen, ze kunnen je omhoog promoveren, maar net zo hard weer naar de afgrond drukken.

Als je het zelf wel zou doen, dan is het verstandig om te kijken welk voordeel het voor jou heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee natuurlijk niet, want waar houdt het anders op?
Is eerst je baas een vrouw, maar als je promoveert dan is het ineens een man en dan??

En uiteindelijk zit voor de meeste mannen de echte baas thuis en daar doe ik wel veel mee en voor hahah
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben al Chief Executive Officer. Dus welke promotie kan ik me dan in het vooruitzicht stellen. Aangezien er voor de vrouw toch een hoop leuk speelgoed te vinden is. Om maar een beetje in de trant van de vraag te blijven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij je eigen schoonmaakbedrijf???????????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is en blijft Chief Executive Officer... Maar 1 vraagteken was genoeg geweest...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed zo Starbless!
:-)
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach ja...
Never nooit, een speeltje van je leidinggevende worden en een kans om een trap onder je kont krijgen als je niet meer toegeeft aan de wensen van je baas
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat is een relatie die vanaf het begin geen enkele realiteitswaarde voor de lange duur heeft...

Even kan het spannend zijn, maar daarna heel lang klote...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, je kan beter op je werkkwaliteit promoveren, dat zal ook beter vallen bij de collega's.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja hoor, maar ik ben al 32 jaar met hem getrouwd :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nope nooit. Dat is het mij echt niet waard.
Alhoewel... ik denk dat ik zou proberen een bandopname te krijgen van het "oneerbare" voorstel dat me gedaan wordt en het dan eens met chantage proberen (of nog beter: Zien die engerd uit het bedrijf te werken).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Micket73;

Nee absoluut niet; ten eerste is mijn baas de paus en sex met hem daar moet ik niet aan denken, tweede zouden we dan allebei onze celibataire gelofte moeten breken en ten slotte zou ik dan zijn baan over moeten nemen en ik blijf liever gewoon bisschop van Myra.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ook al zou het super spannend, het kan ook later ook tegen je gebruikt worden. En als het mis gaat hoe kom je dan nog tot elkaar. Als de collega's er lucht van krijgen is helemaal het hek van de dam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als ik dat al die keren had gedaan dat mn bazen avances maakten, had ik nu een topfunctie gehad, een villa en een mooie auto onder mn kont.

no way, ik hou liever respect voor mezelf, en verdien een promotie liever door mijn prestaties op werk gebied. anders had ik net zo goed hoer kunnen worden, om voor dat soort diensten beloond te worden. (alle respect trouwens hoor voor dit oudste beroep)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt in de eerste instantie natuurlijk een geweldig idee (vooral als je baas een aantrekkelijk persoon is) Maar je krijgt er alleen maar gedonder mee.
Als het niet met de collega's is die er lucht van krijgen dan wel met de baas.
Ofwel natuurlijk met het werk zelf dat je misschien niet aan kunt omdat je niet bent geselecteerd op je kwaliteiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stel je voor zeg.
Ik zou het sowieso niet overwegen, ook niet vanuit geilheid. Want hoe kijk je je baas de volgende dag nog recht in de ogen?
Ik wil trouwens promotie omdat ik goed ben in mijn werk, en niet omdat ik lekker ben in bed!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Echt niet!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Houden we elkaar hier nu niet een beetje voor de gek met deze reacties? Heb het gevoel dat we niet allemaal eerlijk zijn..
Want ja...mits ik vrijgezel zou zijn en mijn baas ook en die zou ik daarnaast ook nog eens aantrekkelijk vinden..waarom dan niet?
Ben toch een vrouw met gevoel en daarnaast ambitie..waarom zou ik dan het een niet met het andere combineren en er gebruik van maken.. hij biedt het toch aan.. toch niet ik zelf? Waarom zou ik me dan bezwaard voelen? Sex met een leuke man is toch prima..zeker als het nog iets positiefs oplevert en ik er verder niets meer of minder van verwacht?
En wie zegt dat hij me dat aanbiedt omdat ik geen werkkwaliteit zou bezitten.. dat weet ik zelf nog altijd het beste...Zou hij me niet zomaar ook nog eens een aantrekkelijke vrouw kunnen vinden dan?
Dat anderen zich daaraan storen is hun probleem dan, niet het mijne en dat ik het risico loop daarna gedumpt te worden is een keuze die ik dan bewust maak.. hoeft niemand anders zich druk om te maken of mee te bemoeien..

Dit gaat me minnetjes opleveren maar ik vond het een te uitdagende vraag om te negeren..
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nooit! Werk en privé hou ik het liefst strikt gescheiden en ik zou nooit een promotie kunnen accepteren op basis van dit soort oneigelnijke factoren.