Hoe leg ik een jonge man die veel sterker is dan ik op de grond?

Weet iemand een list?

Toegevoegd na 15 seconden:
Vriendschappelijk! :D

Weet jij het antwoord?

/2500

een voet dwars zetten. Zijn arm beet pakken. Heub indraaien en hem over je heup draaien. Hij wil naar voren stappen, jouw been staat in de weg en hij gaat onderuit.

Bronnen:
Judo 1-o-1

Pak 1 vinger en buig deze naar achter tot ie gaat zitten, of pak hem bij z'n ballen.(niet te hard)

Ja... Het licht er maar net aan hoe ver je wilt gaan.. Er zijn heel wat pijnlijke manieren daarvoor.. Maar als je het vriendschappelijk wilt doen.. Achter hem gaan staan, je knie achter zijn rechterbeen zetten, en dan naar je toe trekken.. Hij zal dan naar achter struikelen.... (Als het goed is.. :P) Of gewoon zijn been van de grond pakken, en dan naar achter lopen.. (Zorg er wel voor dat hij langzaam valt.. En niet in een keer boem..)

Hoe je iemand "vriendschappelijk" wilt laten vallen weet ik zo niet tenzij je eerst een matras voor hem neerlegt. Maar ik weet wel een manier om iemand die tegenover je staat en daar niet op verdacht is, moet laten vallen. Pak hem met je rechterhand bij zijn linkerpols en ruk hem naar je toe. Zet je rechtervoet achter zijn linker en duw hem meteen weer van je af. Geheid dat hij valt!

Een goede list kan b.v. een afleidingsmanoeuvre zijn. Hieronder volgt hoe je het zou kunnen doen: Je kunt zeggen dat je heel veel pijn in je rug hebt en vervolgens laat je heimelijk een een biljet van vijf euro op de grond vallen. Natuurlijk aarzelt hij geen seconde om dat vijf euro biljet voor je op te rapen. Maak van dat ogenblik gebruik door hem een beentje te lichten of een duw te geven..en leg hem aldus op de grond. Lach hem daarna lekker uit..met de woorden: Wie sterk is, is soms ook heel slim' Succes hoor! Groet, Ton

op de vriendelijk manier: verleiden op een onvriendelijke manier: laten struikelen/uitglijden op een wrede manier: knietje tussen de 2 grote tenen, met dat hij bukt nog een keer het knietje omhoog (ongeveer onder de kin) en als ie NOG protesteert kan je je vingers in zijn oogkas drukken. knappe jongen die dan nog opstaat!!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100