Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Drie 3FM DJ's zitten in het Glazen Huis en eten een week lang niet. Wel drinken ze sap... Moet je hiervoor trainen?

Moet je hiervoor trainen? En kan je zomaar een week lang niet eten, en wel sap drinken?

En wat doet dit verder met je, lichamelijk? En hoelang kan je zoiets vol houden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je hoeft hier niet voor te trainen en ja, je kunt dit best een week doen. Ik heb ooit een groentensapkuur gedaan, die duurde 10 dagen. Na 2 dagen werd ik er een beetje misselijk en duizelig van, maar dat duurde maar 1 dag. Verder heb ik (behalve honger) nergens last van gehad. Ik was wel 3,5 kg afgevallen en ik voelde me erg fit. Ik weet niet of het verantwoord zou zijn om het langer dan 10-14 te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee je hoeft hier niet voor te trainen, vergeet niet dat een mens vrij lang zonder eten kan maar niet zonder drinken. Je ziet ze daarom ook heel veel drinken. In de sapjes die ze drinken zitten vermalen groente/fruit/vlees/vis (niet altijd alles tegelijk natuurlijk) zodat ze toch wel hun dagelijkse voedingsmiddelen binnenkrijgen. Deze sapjes worden ook bereid/samengesteld door een voedingsdeskundige heb ik in de voorgaande jaren wel eens gezien!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die sapjes worden dusdanig samengesteld dat alle benodigde voedingsmiddelen (en calorieën!) er in zitten, dat valt makkelijk een week vol te houden. De smaak van de sapjes is een ander verhaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding