Is dit wel echt biologisch?

Ik heb laatst kokosolie gekocht van royal green en het is geurloos dus ik vroeg me af of het wel echt biologisch is want hun zeggen dat de geur met hitte eruit is gestoomd en niet met chemicalen en het is ook koudgeperst etc ik gebruikt op me huid en haar maar royal zegt tog dat het 100% bio is :s kan dat wel? Ik houzelf niet erg van de geur kokos daarom heb ik geurloos gekozen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als zij op hun label zetten dat het 100% biologisch is, dan kan je niet anders dan aannemen dat het zo is. De kleur of geur vertellen je niet of het biologisch is of niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stomen is een gebruikelijke manier om kokosolie te ontgeuren en tegelijkertijd de biologische kwaliteit te behouden. Ik gebruik zelf de eveneens met stoom ontgeurde kokosolie van Omega & More voor culinaire doeleinden. Meestal een emmertje van twee liter maar ze gaat erg lang mee door de stabiliteit van kokosolie.