Hoe kan ik er thuis voor zorgen dat ik een minder dik achterwerk krijg?

Ik ben een 15 jarige jongen en ik heb een erg groot achterwerk. Als ik bijv. Een tshirt draag puilt mijn acherwerk uit. Heeft iemand tips zodat ik thuis kan afvallen bij de billen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mannen met billen zijn juist mega-aantrekkelijk in vergelijking met 'panlatten'. Je kont hoort uit te puilen, zo lang je niet dik bent is dat alleen maar mooi.
zondag
12 jaar geleden
Overdaad schaadt. Een "lekker kontje" mag wel; graag zelfs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien lekker zwemmen?
Ritsuka
12 jaar geleden
Als je een wat voller achterwerk hebt, dan blijft dit zo, zelfs als je zou afvallen: http://fitvillains.tumblr.com/post/7934677568/why-losing-weight-wont-change-your-shape-and-other

Antwoorden (4)

Helaas werkt het niet echt zo dat je op 1 specifieke plaats kan afvallen.

Je kan wel oefeningen doen voor dat lichaamsdeel, maar het effectiefste is dat je in het geheel afvalt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ben je voor de rest ook wat steviger dan gemiddeld? Dan kan je het beste in z'n geheel afvallen.

Ben je voor de rest slank? Dan valt er weinig aan te doen. Je kan hooguit rekening houden met je kleren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vrees voor je dat dit niet mogelijk is. Het heeft puur met de bouw van je lichaam te maken. Het beste is om het minder op te laten vallen. Draag je broek bijvoorbeeld niet (half) onder je kont, maar op normale hoogte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe thuis bilspieroefeningen. Begin met 2x per week. Zie link met video. Succes hoor!

http://www.prettyhealthy.nl/billen-trainen-de-beste-bilspieroefeningen/
12 jaar geleden
Beste is om je totale vetpercentage naar beneden te brengen.
Qua oefeningen zou ik gaan squatten(kan ook zonder extra gewicht)

http://www.youtube.com/watch?v=huVujjfzphI