nee hebben helleboel mensen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vrouwen niet.
Nee. Bij maar weinig jongens is de penis kaarsrecht. Een kromming naar links komt het meeste voor. Dit is gewoon de vorm die veel penissen hebben en dat verandert ook niet. Het is dus volkomen normaal wanneer je penis niet kaarsrecht is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, vreselijk. Zo'n lollige olifantenslurfonderbroek staat dan heel raar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, normaal gesproken staat zo'n onderbroek namelijk heel normaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@stippel, is lollig geen schrijffout?
Nee joh,een penis staat alle kanten op.
Het is maar net hoe je geschapen ben.
En met de sex heeft ook geen enkele ,
belemmering.
Weet je, van je zelf vind je altijd iets niet
goed maar als je eens gaat informeren,
blijkt dat bijna iedereen wel een kronkel
heeft,waar dan ook.
12 jaar geleden
Een beetje krom is heel normaal, dat komt vrij veel voor. Net zoals bijna niemand een exact symmetrisch gezicht heeft, of benen die exact even lang zijn. Met betrekking tot de seks heb ik ooit een vrouw horen zeggen dat ze een beetje kromme penis lekkerder vindt dan helemaal recht, dus dat hoeft alvast geen zorg te zijn ;-)

Als je penis in erectie een sterke kromming heeft, is het verstandig om daar eens mee langs de huisarts te gaan. Zeker wanneer dit ook pijnlijk is: dat kan te maken hebben met harde bindweefselvorming in één van de zwellichamen. Ook een penisbreuk door letsel aan de penis kan een kromstand veroorzaken. Soms is dat operatief te herstellen. Maar dat alles geldt dus alleen bij een heel erg kromme penis. Een lichte kromming is heel normaal, niet ernstig, en zal ook voor de seks geen belemmering zijn.