Doet een infuus pijn?

Ik heb vrijdag een petscan en krijg dan een krijg ik een infuus. Doet dat eigelijk pijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.2K

Het beste antwoord

Welnee, na dat prikje voel je er nagenoeg niks meer van. Voordat jij "auw!" kan zeggen is dat prikje al voorbij, dus maak je geen zorgen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel :)

Andere antwoorden (4)

Het voelt net of je een griepprik krijgt. Het doet dus eventjes pijn, maar daarna voel je er niks meer van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mij doet het niets,is zo gebeurd...als je echt bang bent voor de pijn kan je vragen om een soort verdovingszalfje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Buiten een prikje om het infuus aan te brengen voel je er niks van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind van niet,je kunt het vergelijken met een gewoon prikje zoals bijvoorbeeld bloed afnemen,maar pijn is ook voor iedereen verschillend.
De één voelt er niets van en de ander is vanwege de angst voor de prik helemaal de weg kwijt.