Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is dit ongezond of moet ik naar de dokter?

ik ben vanmiddag met mijn slaap tegen de punt van mijn kluisjesdeur gekomen en dit doet (nu nog steeds) verschrikkelijk pijn. is dit erg ongezond en kan ik iets doen tegen de pijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
404

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Misschien heb je een lichte hersenschudding en een blauwe plek op je slaap.
Ik zou even de H.A.P bellen en vragen wat je moet doen.
En anders je vannacht om het uur even laten wekken en een makkelijke vraag laten stellen die je moet beantwoorden.Voor de pijn kun je een pijnstiller nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als er niets anders is dan pijn is er waarschijnlijk niets aan de hand, behalve een flinke blauwe plek of bult. maar als je misselijk of duizelig word kan je een lichte hersenschudding hebben. hiervoor hoef je niet perse naar de huisarts te gaan, als je genoeg uitrust komt het wel goed.

Toegevoegd na 7 minuten:
tegen de pijn kun je een aspirine nemen, als het goed is moet dat de pijn verminderen.

Toegevoegd na 7 minuten:
tegen de pijn kun je een aspirine nemen, als het goed is moet dat de pijn verminderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag in ieder geval als het een hersenschudding is GEEN pijnstillers nemen, dee werken bloedverdunnend, en verhogen het risico op een hersenbloeding!
Ik zou in ieder geval even naar een huisarts gaan en geen risicos nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding