Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan je het beste doen met je haar als vrouw zijnde bij de korpsvoorlichting en het intakegesprek bij de politie?

Is het beste om m'n haar op te steken, in een staart of juist gewoon los? Ik wil gewoon netjes en gepast overkomen.

Ik heb overigens lang haar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
682

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Opsteken maakt een goede indruk, een staart ook. Ik zou, als man, het niet los willen zien. Bij een intake/sollicitatie gesprek dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het best is kort haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen wees jezelf. Als je je voordoet als iemand die zogenaamd alles perfect wil hebben en alles precies volgens het boekje wil doen terwijl dat niet jou aard is, prikken ze hier zo door heen. Die mensen zitten daar niet voor niets.

Uiteraard is het niet verkeerd je voor te bereiden. Wees tijdens het gesprek beleefd en netjes, maar ga je niet voordoen als iemand anders.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verzorgd haar dat is het belangrijkste. Als je haar los er mooi uitziet en het hangt niet in je gezicht, kan dat prima. Zorg in ieder geval niet dat je constant aan je haar zit dan.
Als je los niet prettig vind, of je bent het niet gewend moet je voor een staart gaan. Nogmaals, ben verzorgd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit onderzoeken blijkt dat mensen "klonen" van zichzelf selecteren. Daarmee reklening houdend raad ik aan om er uit te zien als degenen die je selecteren. Bij de politie houdt dat dus in opgestoken haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding