Zou je ook een anti frizz serum zelf kunnen maken met huis,tuin en keuken spulletjes?

Zou je dit zelf kunnen maken en zo ja hoe?
Welke ingredienten heb je ervoor nodig en hoe gebruik je het dan?
Ben heel nieuwsgierig.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan heb je een natuurlijke olie en siliconen nodig.
Het eerste kun je natuurlijk wel aan komen, maar siliconen, geen idee waar je dat moet kopen.

Maar niet getreurd, ik heb dé oplossing! Koop een flesje pure amandelolie bij de drogist (kost 3 euro). Smeer dat goed in je haar en vooral je hoofdhuid. Lekker veel, zodat het goed in kan trekken. Doe er folie omheen en laat ongeveer 20 minuten inwerken.

Was daarna je haar met milde shampoo en je haar glanst en is niet meer pluizig.