is bleekwater kankerverwekkend als schoonmaakproduct?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, nog een dagelijks product dat kankerverwekkend is. Welkom bij de groep!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegenwoordig lijkt het wel alsof alles kankerverwekkend is.

Het beste antwoord

Bleekwater, chloor en ammoniak, zijn zeer agressieve middelen, die alle leven doden.
Dus ook schade met inademen.
Uit deze schade, zou mogelijk kanker kunnen ontstaan, omdat er lidtekenweefsel ontstaat, dus een celdeling.
Tot nu toe, zijn het alleen nog maar vermoedens..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

neen, als dat bekend was, mocht het de markt niet op!

Toegevoegd na 1 minuut:
er zijn af en toe van die 'hypes" dat bijv pindakaas kankerverwekkend zou zijn, etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga ik helemaal niet mee akkoord wat dan met die E nrs in onze voedingsmiddelen,die zijn toch ook toegelaten,sommigen zijn zeer gevaarlijk voor de gezondheid en toegelaten in Europa,alles draait om geld,waarom denk je dat die e nr geschreven staan in piepkleine lettertjes omdat je het dan niet zou kunnen lezen!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is onzin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Roland 1995 check maar eens na op het internet,noteer maar eens de e nrs die in diepvriesproducten zitten,salami,chips,koekjes,snoep en trek het zelf eens na,dit is zeker geen onzin maar realiteit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het op internet staat is het waar he Bepo? Ik zou maar vast een aluhoedje vouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stippel,we wijken nu wel volledig af van mijn vraag maar wat ik U schrijf is bewezen zoals E 120 ook Karmijn,Cochenille,karmijnzuur genoemd.
E 120 is een rode kleurstof,onttrokken aan de geplette lijfjes van schilluizen. Enkel de vrouwtjesluizen worden gebruikt.
Dit E nummer wordt vaak gebruikt in producten Yoghurt met vruchten,drinkyoghurt,snoep en suikerwaren.