Welke cup-maat is normaal voor 12-13 jarige?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat hangt af van je lichaamsbouw, hoe zwaar of licht je bent. Meisjes met een beetje overgewicht hebben al snel wat grotere borsten op die leeftijd (C cup). Maar als je tenger van gestalte bent, is het mogelijk dat je nog helemaal geen borsten hebt of hele kleintjes (aa cup) die nog verder moeten groeien. Ieder meisje is een individu op zichzelf en mooi en uniek op haar manier. Dus eigenlijk is iedere cupmaat 'normaal', zolang een vrouw zich er niet ongelukkig door voelt.

Tja dat ligt aan je bouw, maar een a of b cup lijkt me normaal.

Dat is niet zo te zeggen, dat ligt aan je bouw, maar ook aan de leeftijd waarop je borsten beginnen te groeien. Ik zelf had rond jouw leeftijd cup AA, dus ik denk AA of A. Overigens wil dat op jouw leeftijd nog niets zeggen. Borsten groeien nog een tijdje door waardoor je ook als je nu een kleine cupmaat zou hebben uiteindelijk een grote(re) cupmaat kan krijgen.

12-13 Ben je aan het egin van je puberteit. Bij de meeste meisjes rond deze leeftijd gaan de borsten ontwikkelen. Dan zou je dus zeggen cup A. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen!

Cup a, 70a ofso

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100