Hoe krijg ik het snel warm?

ik ben aan het oppassen en er is hier geen deken of niet en ik heb het super koud ik weet niet hoe het thee apparaat werkt de verwarming niet en ik ben moe en heb het koud HELP...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (6)

Warm aankleden werkt het beste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er ligt misschien een plaid over de bank. Of anders hangt er vast wel een jas, vest of omslagdoek aan de kapstok!

Toegevoegd na 1 minuut:
Verzin wat gymnastiekoefeningen waar je je flink voor moet inspannen.
Amadea
12 jaar geleden
apart, CV thermostaat hoger draaien ? kan toch niet zo moeilijk zijn zon maan standje ? op het zonnetje drukken ?
kachel ? zijklepje ???

al je oppast is het huis toch nog redelijk op temp lijkt me
12 jaar geleden
Kijk of er in de badkamer of slaapkamer van de ouders geen warme kamer- of badjas hangt die je even kan lenen.
Anders een jas zoeken aan de kapstok, om aan te doen. Als de ouders je zo in de kou zetten moeten ze er maar tegen kunnen dat je even hun spullen leent om het warm te krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dekbed gebruiken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt geen theeapparaat nodig. een pannetje met water krijg je ook op het fornuis aan de kook. Ik denk dat de thermostaat van de verwarming op een tijdklok staat, maar die kun je meestal wel weer activeren, even de icoontjes bestuderen.
succes, ik heb ook wel eens zo gezeten met oppassen.
anneliez