Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik het snel warm?

ik ben aan het oppassen en er is hier geen deken of niet en ik heb het super koud ik weet niet hoe het thee apparaat werkt de verwarming niet en ik ben moe en heb het koud HELP...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Warm aankleden werkt het beste.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er ligt misschien een plaid over de bank. Of anders hangt er vast wel een jas, vest of omslagdoek aan de kapstok!

Toegevoegd na 1 minuut:
Verzin wat gymnastiekoefeningen waar je je flink voor moet inspannen.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
apart, CV thermostaat hoger draaien ? kan toch niet zo moeilijk zijn zon maan standje ? op het zonnetje drukken ?
kachel ? zijklepje ???

al je oppast is het huis toch nog redelijk op temp lijkt me
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Kijk of er in de badkamer of slaapkamer van de ouders geen warme kamer- of badjas hangt die je even kan lenen.
Anders een jas zoeken aan de kapstok, om aan te doen. Als de ouders je zo in de kou zetten moeten ze er maar tegen kunnen dat je even hun spullen leent om het warm te krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dekbed gebruiken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt geen theeapparaat nodig. een pannetje met water krijg je ook op het fornuis aan de kook. Ik denk dat de thermostaat van de verwarming op een tijdklok staat, maar die kun je meestal wel weer activeren, even de icoontjes bestuderen.
succes, ik heb ook wel eens zo gezeten met oppassen.
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding