is er ook een medicijn om minder vast te slapen?

mijn zoon slaapt erg vast, als ik hem wakker maak dan slaapt die zo weer in, en dat kun je 2x doen met het zelfde resultaat
hij schaamt zich hier ook voor.
er zijn medicijnen om goed te kunnen inslapen, zijn er ook medicijnen dat je minder vast slaapt?

Toegevoegd na 6 dagen:
is er nu echt geen middel buiten om wat al genoemd is??
of een methode?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

H2O, toedienen in het gezicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het gaat om een zoon die op zich zelf woont en die ik uit bezorgzaamheid bel om wakker te worden
dan zegt die ja en vervolgens valt die weer als een blok in slaap, en dan voel jeje niet fijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
hou oud is je zoon ?
Heeft hij de slaapmedicatie van arts gekregen ?
Deze vraag kun je beter aan je arts stellen,misschien andere medicatie in de vorm van een inslaapmedicijn.
Je hebt inslaapmedicatie ,die werken voor het makkelijk tot rust komen en in slaap vallen.
Je hebt ook doorslaapmedicatie,die werken gehele nacht,maar zijn dan ook veel zwaarder.
En de doorslaapmedicijnen moet je inderdaad op tijd in avond pakken,anders werkt hij te lang door.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is hij gebaat bij zo'n wake-up light wekker, die begint een uur (in te stellen tijd) vòòr de werkelijke wektijd langzaam licht af te geven en instelbare geluiden (bijvoorbeeld ontwakende vogels).
Ik hoor van mensen dat ze daar erg veel baat van hebben, en ook uitgeruster wakker worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn wake-up light begint een half uur van tevoren met lichtgeven. Ik weet niet of het verschilt per model.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is alleen wel duur in aanschaf en zoon lief zit in de schuldsanering helaas dus geen geld beschikbaar