Kan je je spieren verbreden door thuis te trainen push ups in verschillende soorten/sit ups enzo.. kan je er bv dikke biceps van krijge?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee daar worden ze kleiner van

Antwoorden (3)

Jazeker, je traint je spieren dus dan worden ze ook dikker. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar werkt het evengoed als in de gym of duurt het langer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet waar Niksert. Het hangt er helemaal van af wat je doet.
Met push ups train je je borst en je triceps. Als je grotere biceps wilt ontwikkelen kun je je beter optrekken, Dan train je je rug en je biceps.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt prima thuis oefeningen doen, het is wel aan te raden om bijvoorbeeld wat gewichten te kopen, maar je kunt ook beginnen met 1 1/2 liter flessen gevuld met water of zand als gewicht.

Kijk eens op een site als www.bodyrock.tv
Dat is het bewijs dat je met oefeningen thuis een strak en gespierd lichaam kunt krijgen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het ligt wel een beetje aan je lichaamsbouw en aanleg of je echt dikke biceps krijgt, maar je kunt zeker wat strakker en gespierder worden.

Ik doe soms zelf ook wat oefeningen van die site, en merk wel wat verschil :)
I ben een vrouw, maar ik zie dat ik wat strakker ben geworden door de oefeningen.
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ bodyrock, Wtf!
Ritsuka
12 jaar geleden
wat is daar wtf aan? er staan zeer goeie tips op hoor.
Ok, dat vrouwtje is naar mijn voorkeur iets te veel afgetraind, maar het geeft wel aan dat het dus werkt.