Verliefd op een collega..wat moet ik hier nu mee?

Een paar weken geleden kwam er een nieuwe collega op het werk en vanaf het eerste moment voel ik me onweerstaanbaar tot hem aangetrokken.We kunnen heel goed met elkaar praten,lachen met elkaar..en sinds kort bemerk ik dat hij me steeds opzoekt en me dan ''casual'' steeds aanraakt(hand op mn arm ed..)Een collega kwam me vd week zelfs vragen of wij elkaar misschien leuk vinden(het gaat dus zelfs anderen opvallen..)
Maar...hij heeft een vriendin...wat moet ik hier nu mee?Vergeten?Of...?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dit hangt er toch wel van af of jullie 18 zijn en die vriendin ook maar losvast of pas heel kort in zijn leven is. Is hij al jaren met iemand is het toch wel een ander verhaal ECHTER dat deel is wel ZIJN verantwoording Jij moet gewoon de jouwe nemen (en bedenken wat jouw overtuiging hierin is). Als hij jou aanstoot kun je ook een keer quasi als grap zeggen: he je hebt wel een vriendin he... Zijn reactie daarop is VEEL zeggend. Als hij zegt: ja maar ik bedoel hier ook niks mee weet je ook weer iets. Of hij hangt smoezen op dat het niet serieus is. Of hij legt echt uit dat het bijna over is enz enz Blijft aan jou de keus hoever je het laat gaan zolang hij nog bezet is. Maar dat moet je zelf weten

Wat je hier mee moet? Niks ,geen aandacht aan besteden. Je weet toch hoe ze dit soort types noemen'PLAYERS'! Een nacht lol en je kan verder oprotten.

Je moet hier niks mee. Een vent die op het werk loopt te flirten, terwijl hij een vriendin heeft? Ik zou maar eens flink afstandelijk gaan doen. Arrogante opstelling aanleren! En jezelf aanpakken.

Wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat dan ook een ander niet. Om het feit dat hij al een vriendin heeft, hoor je niets te doen. Hoe zou jij het vinden als jouw vriend vreemd gaat? Ik neem aan dat je dat niet op prijs zou stellen. Doe zijn vriendin dat dan ook niet aan ;)

Uit ervaring zou ik zeggen: niets mee doen, laat het met rust. Don't fuck business Vooral als je romantische gevoelens kan krijgen voor hem. Wil je alleen spelen. Kan dat natuurlijk wel. Maar ook hou het heel erg discreet. Voor dat je het weet heb je een reputatie, op je werk. Em dat wil je ook niet. Dus eigenlijk blijf maar op een afstand.

Als hij een vriendin heeft en jou gewoon schaamteloos aan het versieren is lijkt het mij voor jou wel duidelijk dat hij graag van meer walletjes eet. Als jij er zelf geen moeite mee hebt een man te delen en op de 2e plaats te staan ben je vrij om met hem eventueel een relatie aan te gaan maar begrijp wel dat je anderen er veel verdriet mee doet en je erg gehaat kan zijn en je dan zelf gebukt kan gaan onder veel schuldgevoelens en je vriend ben je dan ook kwijt...die huppelen meestal achter de vaste partner aan.

Niet vergeten. Dat kan ook niet aangezien je hem bijna elke dag weer tegen het lijf loopt. Ga lekker door met flirten maar niet te opvallend. Let goed op hoe hij hier op reageert. Het zou heel goed kunnen dat hij jou ook heel leuk vindt en misschien wel bedenkt dat hij liever voor jou gaat dan voor zijn vriendin. Maar laat in ieder geval merken dat je hem leuk vindt, zodat hij weet wat zijn mogelijkheden zijn. En anders: vrienden zijn kan ook heel gezellig zijn. Probeer er desnoods achter te komen hoe het gaat tussen hem en zijn vriendin en hoe lang ze bv al hebben. Als dit meerdere jaren zijn, is de kans kleiner dat hij toch voor jou kiest. Maar joh, genoeg leuke jongens!

Ik zou als ik jou was maar een beetje afstand houden. Als hij een vriendin heeft en het met jou wil aanleggen kan je er vrijwel zeker van zijn dat hij dat ook met een andere vrouw gaat doen als hij een beetje op jóu is uitgekeken... Als hij karakter heeft en het hem echt serieus om jou te doen is, merk je dat vanzelf, want dan maakt hij het eerst uit met zijn huidige vriendin. Dus.

Gezien je vorige vraag ben jij nogal een flirt die misschien wel meer ziet dan er is, of het er om doet. Laat hem met rust en geef hem geen aanleiding om je 'aan te raken'. Gooi je overtollige energie maar in je werk. Heel gezond.

Dat kan vanalles zijn. Het kan zijn dat hij wel een vriendin heeft maar dat het misschien heel slecht gaat in die relatie en hij in jou toch een leukere persoon ziet. Ik zou niet teveel met hem flirten maar eerst eventueel een vriendschappelijke band met hem opbouwen als het lukt. En tussendoor erachter proberen te komen waarom hij met je flirt terwijl hij een vriendin heeft. Veel mensen zien flirten namelijk als een spelletje en doen dat om hun ego op te krikken. Hij misschien ook.

Hij heeft een vriendin. Dat is eigenlijk al voldoende antwoord. Als hij nu zijn vriendin zou willen bedriegen met jou, met wie gaat hij jou dan bedriegen mocht je zijn vriendin worden?

misschien maakt hij het wel uit met zijn vriendin.. maar als hij dan met jou gaat, heb je kans dat de vrouw erg kwaad op je zal zijn, en zal zeggen dat jij hem van haar afpikt enz. kijk gewoon wat hij doet en maak lol samen, maar ik zou niet te ver gaan

Zeker in dit geval zou ik privé en werk gescheiden houden, ofwel vergeten maar..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100