Bobbeltje in tiet als man. Wat kan het zijn???

Nooit gehad nu voel ik iets wat kan het zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (7)

Geen idee maar ga even langs de dokter kan nooit geen kwaad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan een opgezet talgkliertje zijn, mocht je echter meer zorgen maken, kan je beter langs de huisarts gaan.

Toegevoegd na 54 seconden:
*talgkliertje/melkkliertje enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook een man kan een opgezette klier hebben,en sorry schrik niet, maar zelfs borstkanker kun je als man krijgen. Dus als je echt wat voelt ga dan naar je Huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor je antwoord Marjoleintje. @Ikgeefhulp: dat is schrikwekkende informatie en de kans is vrij klein maar het is wel terecht dat je je daarvan bewust bent. Naar de huisarts gaan om dit uit te sluiten is een must.
ik ben 16 jaar en ik had het op men 14 a 15 jaar maar de dokter zei dat het niets om je zorgen om te maken is en dat het ook met men puberteit te maken kon hebben , maar ja als je al ouder bent zal het gewoon een andere oorzaak hebben maar echt niets erg ben ik voor een groot stuk zeker van .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij jongens in de puberteit kan tijdelijk sprake zijn van een klein beetje borstontwikkeling. De vraagsteller heeft volgens mij een ander verschijnsel dan dat dus kan toch maar beter naar de dokter gaan.
bij knobbels altijd naar de dokter gaan neem het zekere voor het onzekere......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel normaal, had ik ook, heeft bijna iedereen zij de dokter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat het kan zijn? Een ontstoken talgklier, een cyste (holte gevuld met vocht), een (ontstoken) klier of borstkanker. Ja, dat laatste komt ook bij mannen voor.
Niemand kan op afstand zeggen of het onschuldig is of niet. Hiervoor zal je toch echt naar je huisarts moeten.