Ik vind dat ik te dikke benen heb, kan je hier bewegingen voor doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
volgens mij is er al vaker gezegd dat je naar een huisarts of psycholoog moet, want je bent niet te dik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar me benen zijn wel dik.
Ritsuka
12 jaar geleden
dat is gewoon je lichaamsbouw, je kunt aan die vorm niet veel veranderen. Je kunt wel op die plek de spieren versterken, zodat je strakker in je vel zit. Dat heb ik gedaan bij mijn billen, ik doe nu elke dag wat oefeningen en zie al effect dat het er strakker uit ziet.

Het beste antwoord

Ga op je tenen staan, armen recht vooruit, zak door je benen(maar blijf op je tenen staan) en tel tot 30, ga dan weer omhoog en herhaal dit een paar x per dag, elke dag.
Bij mij heeft het heel erg geholpen voor me bovenbenen en kont.
Je kan proberen het steeds iets langer vol te houden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

- Je kunt natuurlijk altijd iets extra aan bewegen doen zoals hardlopen of

- op een matje op je zij gaan liggen en dan je bovenste been heffen, dit een stuk of 20x herhalen, dan van kant wisselen.
http://www.google.nl/imgres?q=oefeningen+beenspieren+zijwaarts&um=1&hl=nl&tbm=isch&tbnid=eV8mhh7g3KWcnM:&imgrefurl=http://www.telegraaf.nl/vrouw/1401918/__Deel_4__mooie_benen__.html&docid=ed2FVZ1I-yib6M&w=647&h=431&ei=JNp1TvzVLsr0-gaq_v3UDA&zoom=1&iact=hc&vpx=809&vpy=260&dur=591&hovh=183&hovw=275&tx=117&ty=124&page=1&tbnh=118&tbnw=177&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:16,s:0&biw=1280&bih=631
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga touwtjespringen! Iedere dag 50 sprongen. Iemand hier (Panlatje) op GV had mij dat geadviseerd; het werkt echt!!!

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh ja, iedere week bouw je het aantal sprongen verder op, in je eigen tempo en naar je eigen wens.

Toegevoegd na 2 minuten:
Mijn benen zijn in ieder geval veel dunner geworden, vooral mijn bovenbenen. Ook strakker en gespierder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms ook kan een vochtafdrijvend middel goed helpen. Dit is een kuur bij je dokter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zware dingen met je benen wegduwen, dit kan je het beste doen in de sportschool, zowiezo in de sportschool zijn er wel meerdere apparaten die je moeten helpen.