hoofdpijn en duizelig verder snel moe, word ik ziek?

ik kan na een dag school echt zo ontzettend moe zijn dat ik bijna te moe ben om mijn huiswerk te maken. vaak is het ook savonds als ik duizelig ben als ik opsta. nadat ik duizelig ben geweest heb ik vaak de rest van de dag hoofdpijn.
ik eet best gezond, en beweeg ook goed.
word ik ziek? of is het wat anders?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook zijn dat je gewoon weer even moet wennen aan school.
Je hebt net vakantie gehad denk ik?

Het beste antwoord

Ik zou voor de zekerheid ook even bloed laten prikken, maar het zou ook de omslag van het weer kunnen zijn. Ik heb daar ook altijd last van. Het is ineens zo koud aan het worden en soms nog een warme dag tussendoor... mijn lijf moet daar aan wennen met alle gevolgen van dien. Meestal duurt dit wel een paar weken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ga eens langs de huisarts en laat je bloed onderzoeken, klinkt als bloedarmoede, maar ik ben geen dokter natuurlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat je eens testen op de ziekte van Pfeiffer.
Die aandoening geeft ook dat soort klachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed advies (+) , maar is slechts 1 mogelijkheid. Andere virussen kunnen ook.
Nuttig kan ook zijn om temperatuur 's ochtends en 's avionds te meten. Bij een infectie is er meestal wel wat verhoging.
na het opstaan komt het doordat je bloed nog door moet stromen zeg maar...
de hoofdpijn kan misschien omdat je niet goed kan zien. dan moet je te veel je best doen om te zien wat op het bord staat.
ga langs bij de opticien voor een controle (is gratis).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kunnen ook spanningen zijn. Loop je op je tenen op school of is het spannend op school of wat dan ook. (soms merk je niet bijna niet eens die spanningen) Dan kun je ook moe en duizelig worden of hoofdpijn krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik nu ook en ook nog heel erg veel mensen op mijn school. Ik denk dat je even weer moet wennen aan al het huiswerk en vroegopstaan. En het kan denk ik ook aan het weer liggen want die is ook niet zo best.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan het zijn dat je zwanger bent?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik herken mezelf in je klachten. Ik ben ook heel vaak geprikt en alles was goed. Door op interzet te zoeken, kwam ik op een site voor B12 tekort. Heb mijn dokter gevraagd om dat te prikken. Bingo!! Mijn B12 was echt te laag.
sterkte .