Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Branderig gevoel op de huis tussen anus&vagina, bij het plassen, bij het afvegen na het plassen bruin aan het papier.. Er is niks te zien. Wat is dit?

Hallo,
Vandaag kwam ik tot een vreemde ontdekking:
Ik merkte al eerder dat het daar beneden niet helemaal lekker zat, er lag altijd wel iets nats in mijn onderbroek als ik naar de wc ging, geen plas geloof ik. Vandaag deed het best wel pijn bij het afvegen, het is maar 1 plekje: tussen de vagina en anus. Het lijkt alsof het een beetje geiriteerd is, het is ook rood. Bij het afvegen mekte ik ook iets Bruins op aan het wc papier, en een heel klein beetje bloed.. Ik weet niet of dat bruine poep was.. Wat kan dit zijn. (mijn ongesteldheid is al meer dan een week te laat, en ik heb nog nooit sex gehad) alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

kan de voorbode van de menstruatie zijn.
het branderige, geïrriteerde, wat geronnen menstruatiebloed wellicht. bezoek maandag even je huisarts, laat ernaar kijken. vertel hem, of haar, wat je hier vertelt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb 20 jaar geleden dezelfde klachten gehad en toen bleek het een hele kleine cyste te zijn (grootte half doperwtje). Daar kwam die bruinige afscheiding uit. Volgens mij heette het een Bardolitische Cyste maar dat weet ik niet helemaal zeker meer. Een arts heeft het daar schoongemaakt en weggehaald en daarna was het over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding