Hoe kan ik een spagaat leren?

Ik ben een meisje van 15 en ik wil mezelf graag een spagaat aanleren, maar hoe doe ik dat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik kan zelf de spagaat en spit. Dus ik weet wel hoe het moet. Goed, zorg er eerst voor dat je goed bent opgewarmt. Goed rekken en strekken. Daarna probeer je het, tot hoever je kan komen. Ga niet verder, als je niet verder kunt! De spagaat is zeer moeilijk en het zal jou niet gelijk lukken. Het is gewoon een kwestie van oefen, elke dag. Met de dag wordt je er beter in. Maar zorg er goed voor dat je je spieren opwarmt! Als je dat niet doet, heb je kans op scheuren! Toegevoegd na 8 minuten: Niet spit maar split.

Bronnen:
Mijzelf

Kijken op YouTube , steeds iets verder doorgaan zoek het randje op, maar zeker er niet over heen!

ik wil graag iets toevoegen. houd er wel rekening mee dat je voor lenigheid ook aanleg moet hebben en ga alsjeblieft niets kapotmaken door dwars door je grenzen heen te gaan. probeer gewoon iedere dag een stukje verder te komen, maar als je iemand bent die gewoon niet zó lenig is, overdoe het dan niet. een spagaat is niet voor iedereen weggelegd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100